Často kladené dotazy

Jak můžu fanshop kontaktovat?

Můžete nám napsat nebo nám zavolat. Aktuální kontaktní údaje najdete na naší stránce Kontakty.

Kde můžu zboží vidět?

Na naše produkty, které jsou skladem, se můžete přijít podívat do kamenné prodejny Spolku fanoušků HC Dukla Jihlava. Aktuální otevírací dobu najdete vždy na stránce Kontakty nebo na sociálních sítích prodejny - Instagram, Facebook.

Jak můžu objednávku zaplatit?

U nás si můžete vybrat z mnoha možností, jak zaplatit. Všechny možnosti plateb a další potřebné informace najdete na naší stránce Platba.

Pozn.: Nezapomeňte, že způsob platby může ovlivnit rychlost odeslání objednávky na vaši adresu. Pokud chcete mít objednané zboží co nejdříve u sebe, zvolte online platbu kartou nebo dobírku.

Proč je potřeba některé produkty zaplatit předem?

Některé produkty, především ty na objednávku, jako například personalizované dresy, je potřeba zaplatit předem hned při provedení objednávky. Tyto produkty totiž vyrábíme až po vašem objednání, proto už není takový nákup možný bez udání důvodů zrušit nebo vrátit.

Jak rychle svoji objednávku dostanu?

Pokud jsou vámi objednané produkty skladem, zpracujeme vaši objednávku během 1 až 3 pracovních dní po přijetí platby (nebo od potvrzení objednávky na dobírku). Přepravní službě pak trvá v průměru 2 až 3 dny doručit zboží až k vám domů. Termíny doručení jsou však pouze orientační, při velké vytíženosti fanshopu nebo kurýrní služby (například v období vánoční sezóny) se může doba dodání prodloužit.

Jak rychle mi vyrobíte produkt na objednávku?

Produkty, které jsou na objednávku, tedy například dresy, vyrábíme vždy až po vaší objednávce. Proto je jejich doba dodání delší, než u produktů skladem a běžně se pohybuje okolo 21 dní.

Pozn.: Zkontrolujte si vždy pečlivě vybranou velikost dresu nebo jiného produktu na objednávku, tyto produkty totiž není možné vrátit bez udání důvodů. Můžete je ale standardně reklamovat z kvalitativních důvodů.

Proč je potřeba některé produkty vyzvednout osobně?

Některé produkty je potřeba vyzvednout osobně na našem fanshopu, nezasíláme je totiž žádnou přepravní službou. Jde především o křehké nebo objemné zboží, jako například kalendáře, plakáty, vánoční ozdoby a podobné.

Pozn.: Informaci o tom, že konkrétní produkt musíte vyzvednout osobně, najdete vždy v jeho popisu. Dozvíte se to tak dříve, než samotnou objednávku odešlete.

Co když si vyberu špatně?


Nic se neděje. Můžete využít klasické 14denní lhůty pro vrácení zboží zakoupeného online bez
udání důvodů. Více informací pro vrácení zboží najdete na naší stránce Vrácení a reklamace.
Pozn: Neplatí to ale pro personalizované produkty, tedy takové, na které natiskneme třeba vaše
jméno nebo číslo. Takové produkty nelze vrátit, pouze reklamovat.

Co když není moje velikost či oblíbená barva v nabídce?

Vyhlídli jste si nějaký produkt, ale zrovna není ve vaší velikosti nebo požadované barvě? Můžete
nám napsat na fanshop@hcdukla.cz a my se podíváme, jestli se nám třeba poslední kus vašeho
vybraného zboží nezatoulal někde ve skladu. V určitých případech se můžeme domluvit na jeho
doobjednání.


Pozn.: Většinu produktů nebo kolekcí po vyprodání nedoobjednáváme. S nákupem tedy raději moc
neotálejte.

Chybí vám u nás nějaký produkt?

Napište nám! Na e-mailu fanshop@hcdukla.cz budeme moc rádi za každý tip na nové produkty, které byste u nás chtěli vidět.

Jak můžu využít akce nebo získat dárek k nákupu?

Čas od času na našem e-shopu najdete produkty, které jsou v nějak zvýhodněné. Může to být třeba doprava zdarma, dárek k nákupu nebo akce 1+1. Nejčastěji o takových akcích informujeme na našich sociálních sítích. Doporučujeme vám tedy sledovat naše kanály, kde najdete všechny novinky a informace o aktuálním dění.

Doprava zdarma - Při dosažení částky nákupu uvedené v podmínkách akce se doprava automaticky nezapočítává do ceny objednávky.

Akce 1+1 zdarma - Druhý produkt vám automaticky přihodíme zdarma do košíku. Třeba kšiltovku ke tričku. Nebo tričko k mikině. To se hodí, ne? Nezapomeňte si při nákupu vybrat i správnou velikost či variantu bonusového produktu.

Akce dárek k nákupu - Při splnění podmínek uvedených v rámci podmínek akce vám dárek automaticky vložíme zdarma rovnou do košíku. Když tedy v balíčku najdete něco víc, než jste si objednali, nelekejte se. Neudělali jsme při balení chybu, jen jsme vám chtěli udělat radost. 

Pozn: Při využití slevového kódu je třeba rozlišovat velká a malá písmena.