Nejčastější dotazy

Objednávky

  • Jak můžu fanshop kontaktovat?
    Můžete nám napsat nebo nám zavolat.
  • Jaký je stav mé objednávky? Můžu jí sledovat?
    Stav vaší objednávky zjistíte z emailu z potvrzené objednávky.
  • Nepřišlo mi potvrzení o objednávce, co s tím?
    Pokud vám nepřišlo potvrzení o objednávce, kontaktujte nás, prosím. Zjistíme, zda je opravdu v našem systému, zda byla správně objednána.
  • Mohu změnit zboží v mojí objednávce?
    Je nám líto, ale jakmile je objednávka potvrzena, přechází do expedice a zboží již nelze změnit. Pokud ale objednávku opravdu změnit chcete, je potřeba původní objednávku zrušit a vytvořit novou.
  • Nejde mi platit kartou, co mám dělat?
    V případě, že vám neprošla platba kartou, zkontrolujte si email s potvrzením objednávky, kde je proklik na platbu v platební bráně a ověřte si, zda skutečně prošla. Proklik je aktivní 30 minut po obdržení.
    Případně si, prosím, zkontrolujte, zda má vaše karta nastavené online platby a v jaké výši.
    Pokud platba neprošla, bude automaticky stornována v průběhu 30 minut a dostanete potvrzení o zrušení objednávky emailem. Můžete pak vytvořit objednávku novou, na dobírku.
  • Jak rychle mi vyrobíte produkt na objednávku?
    Produkty, které jsou na objednávku, tedy například dresy, vyrábíme vždy až po vaší objednávce. Proto je jejich doba dodání delší, než u produktů skladem a běžně se pohybuje okolo 21 dní.
    Pozn.: Zkontrolujte si vždy pečlivě vybranou velikost dresu nebo jiného produktu na objednávku, tyto produkty totiž není možné vrátit bez udání důvodů. Můžete je ale standardně reklamovat z kvalitativních důvodů.
  • Co když není moje velikost či oblíbená barva v nabídce?
    Vyhlídli jste si nějaký produkt, ale zrovna není ve vaší velikosti nebo požadované barvě? Můžete nám napsat na fanshop@hcdukla.cz a my se podíváme, jestli se nám třeba poslední kus vašeho vybraného zboží nezatoulal někde ve skladu. V určitých případech se můžeme domluvit na jeho doobjednání.
    Pozn.: Většinu produktů nebo kolekcí po vyprodání nedoobjednáváme. S nákupem tedy raději moc neotálejte.
  • Chybí vám u nás nějaký produkt?
    Napište nám! Na e-mailu fanshop@hcdukla.cz budeme moc rádi za každý tip na nové produkty, které byste u nás chtěli vidět.

Doručení a platba

  • Jsou přepravní obaly recyklovatelné?
    Ano, naše přepravní obaly jsou plně recyklovatelné, bez zbytečných plastových výplní, abychom pokud možno, co nejvíce šetřili přírodu a snižovali tak spotřebu plastu.
  • Jaké jsou formy doručení?
    K doručení objednávky můžete využít doručení na adresu prostřednictvím různých dopravců, doručení na výdejní místo dopravce, osobní vyzvednutí na prodejně.
  • Proč se mi mění nabídka dopravců při změně obsahu nákupního košíku?
    Doprava a cena dopravy se váže na velikost zásilky a přepravní podmínky jednotlivých dopravců.
    Pokud se překročí jednotlivé limity váhy celkově nakoupeného zboží v košíku, nebude daný dopravce pro výběr dostupný.
  • Jaké jsou formy placení?
    Svou objednávku u nás můžete zaplatit kartou, přes Apple Pay nebo Google Pay a dalšími platební možnostmi, které jsou nabízeny platební bránou Comgate.
    Není možné platit tradičním bankovním převodem.
  • Proč je potřeba některé produkty zaplatit předem?
    Některé produkty, především ty na objednávku, jako například personalizované dresy, je potřeba zaplatit předem hned při provedení objednávky. Tyto produkty totiž vyrábíme až po vašem objednání, proto už není takový nákup možný bez udání důvodů zrušit nebo vrátit.
  • Jak rychle svoji objednávku dostanu?
    Pokud jsou vámi objednané produkty skladem, zpracujeme vaši objednávku během 1 až 3 pracovních dní po přijetí platby (nebo od potvrzení objednávky na dobírku). Přepravní službě pak trvá v průměru 2 až 3 dny doručit zboží až k vám domů. Termíny doručení jsou však pouze orientační, při velké vytíženosti fanshopu nebo kurýrní služby (například v období vánoční sezóny) se může doba dodání prodloužit.
  • Proč je potřeba některé produkty vyzvednout osobně?
    Některé produkty je potřeba vyzvednout osobně na našem fanshopu, nezasíláme je totiž žádnou přepravní službou. Jde především o křehké nebo objemné zboží, jako například kalendáře, plakáty, vánoční ozdoby a podobné.
    Pozn.: Informaci o tom, že konkrétní produkt musíte vyzvednout osobně, najdete vždy v jeho popisu. Dozvíte se to tak dříve, než samotnou objednávku odešlete.
  • Mám zásilku už několik dní vyexpedovanou a stále nepřišla, co mám dělat?
    V tomto případě zkontrolujte, zda jste dostali odkaz od vybraného dopravce na sledování zásilky. Případně kontaktujte naši zákaznickou linku telefonicky nebo emailem. Kolegové to budou řešit k vaší spokojenosti.
  • Doprava zdarma
    Při dosažení částky nákupu uvedené v podmínkách akce se doprava automaticky nezapočítává do ceny objednávky.

Vracení zboží

  • Zboží mi bylo doručeno poškozené. Jak mám postupovat?
    Jestliže má zásilka viditelné známky poškození, odmítněte ji převzít a kontaktujte nás, prosím. Pokud zboží přijmete, kontaktujte nás, ať můžeme škodu adekvátně nahradit. Protože k balení používáme speciální krabice, díky kterým by se k vám měla zásilka dostat neponičená, věříme, že se toto nestane nebo jen ve zcela mimořádných situacích.
  • Do kdy mohu nakoupené zboží vrátit?
    Nepoužité a neponičené zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů.
  • Co když si vyberu špatně?
    Nic se neděje. Můžete využít klasické 14denní lhůty pro vrácení zboží zakoupeného online bez udání důvodů. Více informací pro vrácení zboží najdete na naší stránce Vrácení a reklamace.
    Pozn: Neplatí to ale pro personalizované produkty, tedy takové, na které natiskneme třeba vaše jméno nebo číslo. Takové produkty nelze vrátit, pouze reklamovat.

Reklamace

  • Do kdy a jak můžu zboží reklamovat?
    Při splnění reklamačních podmínek můžete zboží reklamovat až 2 roky po jeho zakoupení.