Reklamace a vrácení

VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

Je nám jasné, že i přes náš široký výběr dresů, kšiltovek a jiných fanouškovských předmětů týmu HC Dukla Jihlava se může stát, že si vyberete špatnou velikost, střih, nebo si prostě nákup rozmyslíte. V takovém případě ale nemusíte zoufat a můžete využít možnost vrácení zboží bez udání důvodů do 14 dní od nákupu. A pokud jste se zbožím spokojeni, ale přesto se na něm něco pokazí, jsme připraveni postavit se k tomu čelem a přijmout zboží do klasické reklamace. Jak v těchto výjimečných situacích postupovat se můžete dočíst právě na této stránce. Tištěný formulář pro reklamaci nebo vrácení je ke stažení zde.

Když chcete zboží vrátit

Které zboží můžu vrátit?

Ze zákona můžete do 14 dní od nákupu přes e-shop vrátit jakékoliv nepoužité zboží bez udání důvodů. To se týká produktů, které jsou skladem. Neplatí to ale pro zboží vyrobené na objednávku, jako jsou např. personalizované dresy s vlastním jménem a číslem.

Jak postupovat?

Nejdříve se s námi prosím spojte přes e-mail nebo telefon, nebo formulář uvedený níže. Aktuální kontaktní informace najdete na naší stránce Kontakt. Po naší dohodě nám zboží pošlete nebo přineste na naši prodejnu. Nezapomeňte k němu prosím připojit i vyplněný formulář pro vrácení zboží, abychom mohli Váš nákup v systému dohledat. Více informací o vrácení zboží najdete i v našich Obchodních podmínkách.

Když chcete zboží reklamovat

Které zboží můžu reklamovat?

Na každý produkt zakoupený z našeho e-shopu se vztahuje klasická zákonná 2letá záruční lhůta. Neplatí to pouze pro komisní zboží. O tom vás ale informujeme přímo na stránce produktu.

Jak postupovat?

V případě, že chcete reklamovat zboží zakoupené u nás, nejdříve se s námi prosím spojte přes e-mail nebo telefon, nebo formulář uvedený níže. Aktuální kontaktní údaje najdete vždy na stránce Kontakt. Po naší domluvě nám zboží zašlete nebo přineste na adresu naší prodejny. Nezapomeňte k němu prosím připojit i vyplněný reklamační formulář, abychom mohli váš nákup v systému dohledat. Jakmile se zboží dostane k nám, do 30 dní posoudíme vady či nedostatky a budeme vás informovat o výsledku reklamace.

Jak může reklamace dopadnout?

Pokud vaše reklamace bude uznána dodavatelem, dostanete od nás úplně nový produkt nebo poukaz na nákup jiného produktu z našeho fanouškovského sortimentu. Případně máte také nárok na vrácení peněz, které jste za reklamovaný produkt zaplatili.


Pokud na základě analýzy vyhodnotíme, že reklamovaný problém nenastal špatnou kvalitou nebo zpracováním výrobku, ale jeho nesprávným používám a reklamace tedy nebude uznána dodavatelem, pak bohužel nemáte nárok na nový produkt a zaslaný výrobek vám vrátíme zpět. V případě 3. opakované reklamace se stejným problémem máte nárok na vrácení peněz. Více informací o reklamacích najdete také v našich Obchodních podmínkách.

Adresa pro vrácení zboží a reklamace

Po naší předchozí dohodě nám prosím zboží pošlete na následující adresu. Zásilky na dobírku nepřijímáme.


HC Dukla Jihlava, s.r.o.
Tolstého 4679/21
586 01 Jihlava
Prosím uveďte na zásilku poznámku: VÝMĚNA, VRÁCENÍ nebo REKLAMACE

  • Jak postupovat při reklamaci?
    Zakoupené produkty můžete reklamovat prostřednictvím formuláře.
    Reklamace se řídí obchodními podmínkami.
  • Mohu vrátit nebo vyměnit produkt, pokud je poškozený nebo neodpovídá popisu?
    Ano. Kontaktujte nás na fanshop@hcdukla.cz popřípadě na zákaznické lince. Při vrácení zboží postupujte podle kroků ve formuláři níže.
  • Jaký je časový rámec pro navrácení peněz po vrácení produktu?
    Peněžní prostředky jsou vraceny neprodleně, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Vrácení zboží se řídí obchodními podmínkami.
  • Musím platit za náklady na vrácení zboží?
    Náklady na vrácení zboží jsou hrazeny kupujícím. Vrácení zboží se řídí obchodními podmínkami.

Jak postupovat při reklamaci/vrácení

1

Vyplňte reklamační formulář níže

2

Bezpečně zabalte zboží

3

Odešlete jej na adresu:

HC Dukla Jihlava, s.r.o.
Tolstého 4679/21
586 01 Jihlava
Prosím uveďte na zásilku poznámku: VÝMĚNA, VRÁCENÍ nebo REKLAMACE

4

O vše se postaráme a dáme vám vědět

Reklamace nebo vrácení zboží

Najdete ho v potvrzovacím e-mailu, na faktuře nebo ve svém účtu po přihlášení.

Chcete k reklamaci připojit soubor? (nepovinné)
Žádný soubor nebyl vybrán
ikona upload

Soubor sem přesuňte nebo jej nahrajte

Procházet